1149 – Mærkedage liste.
1161 – Adressekontrol.
1079 – GDPR anonymisering.
1171 – Opkrav standard tekst til faktura e-mail.
1169 – Lønsum.
1176 – Blade.
1110 – GDPR filter.
1198 – tilhørende abonnementer.
1200 – GDPR og ændringsloggen.
Man skal ikke tilføje ændringslog til GDPR opsætningen, for at det sker.
1195 – Sletning af opkrævningslinie.
1222 – Dan opkrav potentiel dublet.
Eksempel på meddelelse:
1227 – Word fletning.
1230 – Uddannelses kube.
1242 – GDPR klassificering.
Derudover kan man kun vælge felter som kan anonymiseres.
1216 – Opkrav NY PRIORITERING mht. fakturakonto.
Før:
- Fakturakonto fra medlem.
- Fakturakonto fra medlemsabonnement.
- Fakturakonto fremfundet vha. ”Adressekode, opkrævning” fra medlemsabonnement.
- Fakturakonto fremfundet vha. ”Adressekode, opkrævning” fra medlem.
Efter:
- Fakturakonto fra medlemsabonnement.
- Fakturakonto fra medlem.
- Fakturakonto fremfundet vha. ”Adressekode, opkrævning” fra medlemsabonnement.
- Fakturakonto fremfundet vha. ”Adressekode, opkrævning” fra medlem.
Eksempel
På medlem A er der indsat fakturakonto 4711 på medlemskortet. På et af medlems A abonnementer, som opkræves, er der indsat 5711 som fakturakonto, på resten af medlemmets abonnementer der opkræves, er der ikke indsat fakturakonto på. FØR blev der anvendt 4711, da den står på medlemmet, som fakturakonto. NU bliver der anvendt 5711, fra abonnementet med fakturakonto 5711, når dette opkræves og faktureres, resten der opkræves på medlemmet, sker til 4711.
Man kan, efter opgradering til release 23.0, undersøge om denne ændring påvirker opkrævninger fremover, ved at søge i Medlemsabonnementskube (husk at opdatere kuben først):
1158 – Medlemskube.
1211 – Taksonomi kube.
1229 – Medlems abonnementskube.
1150 – Rollecenter.
1166 – Medlemsgruppe dokumentafsendelsesprofil.
Der er nemlig en ny knap til dette:
1173 – Opret opkrævninger for online betalinger.
106 – Aktiver eller deaktivering af brugere.
Med denne funktion, som kan afvikles i plan, kan systemadministrator sikre, at brugere ikke kan arbejde i BC indtil de aktiveres. Man kan filtrere på brugere og/eller roller. Man kan ikke deaktivere sig selv.
1185 – Opkrav Dan grundlag for e-fakturering.
1202 – beregn fødselsdato ud fra CPR-nr.
Den bruges således:
Eksempel (i dag er det d. 25/08-2023)
Angiv -18Å minus 18 år
CPR-nr. 2508051010 medfører fødselsdato i år 2005
CPR-nr. 2608051010 medfører fødselsdato i år 1905
Angiv -LÅ-18Å minus 18 år ift 01/01-2023
CPR-nr. 0101051010 medfører fødselsdato i år 2005
CPR-nr. 0201051010 medfører fødselsdato i år 1905
1210 – Postændringer.
1234 – Vis indberetning til SKAT.
1236 – Udmeldelses årsag.
1201 – Opkrav Opdel journal.
1108 – Nye visninger på medlemsoversigten.
Derudover er visning ”Alle” rettet til at vise alle medlemmer.
1246 – Dublet. Oprydning i kontakter.
kan bruges til at slette overflødige kontakter (kontakter som ikke relaterer til noget). Funktionen kan afvikles i plan.
Især brugbar hvis man anvender dubletkontrol.
1221 – Community kube.
1219 – Data fra CPR
Tanken bag dette er: Hvis et medlem eller en bruger i Medlemsservice har rettet adressen, så vil den “leve” i medlemssystemet indtil der kommer data fra CPR-kontoret.
Derudover får man nu også oplysning om linier (fejlmeddelelser fra CPR-kontoret) i filen som ikke indlæses.
1214 – Online betalinger oprydning.
”Oprydning grundet manglende betaling”.
Nu slettes medlem ikke, hvis medlem har betalt for et andet medlem.
F.eks.:
Medlem D06300 slettes ikke fordi vedkommende betaler for medlem D06310.
Hvis man forsøger at slette medlemmets abonnement, får man denne meddelelse: