Få det fulde overblik og sammenhæng i data
Med Microsoft Dynamics ERP og vores medlemssystem får I en komplet foreningsløsning, der understøtter alle jeres administrative processer og øger effektiviteten.
CAMP 365 konceptet giver dig det fulde overblik over data og processer i det daglige administrative arbejde, på tværs af organisationen.
Den underliggende platform, Microsoft Dynamics 365 Business Central sørger for, at der er fuld integration med værktøjerne i Office 365: Word, Excel, Power BI og andre. Integrationen mellem systemerne betyder bl.a., at data kun ligger ét sted:
Med CAMP 365 sparer du derfor både kostbar tid og ressourcer, fordi de administrative systemer hænger sammen og udnytter fælles data.
Nem adgang til data
Økonomisk i drift
Flere betalingsmuligheder
Sådan fungerer det
Introduktion til CAMP 365 Administration
Kan du ikke se videoen? Klik her og ret dit samtykke af brugen af cookies.
Ofte stillede spørgsmål
Uanset din placering, får du adgang til systemet ved at logge på din Office 365 konto.
Data i CAMP 365 er opdateret, så snart du har foretaget en ændring.
Nej – udtræk fra CAMP 365 foretages nemt via standard data views eller kendte Office værktøjer som Excel, Power BI m.fl.
Alle supportfunktioner udføres af CAMPs egne medarbejdere fra hovedkontoret i Danmark. Her får du omgående hjælp på alle hverdage i kontortiden.